План роботи педагогічної майстерні
вчителів математики
Хочеш зробити світ кращим-
почни зі своїх уроків
Тема: Впровадження компетентісного підходу до викладання
математики
Мета: Впроваджувати
в управління навчально-виховним процесом компетентісний підхід до навчання
учнів на уроках математики. Сформувати в учнів не
тільки систему знань,
умінь і навичок, а й сукупність взаємозалежних смислових
орієнтацій, досвіду діяльності, необхідних для
здійснення особистісно й соціально значимої продуктивної діяльності стосовно
об’єктів реальної дійсності.
Компетентнісний підхід передбачає формування вмотивованої компетентної особистості, здатної:
- швидко орієнтуватися в
інформаційному просторі, що динамічно розвивається й постійно оновлюється;
- одержувати, використовувати,
створювати різноманітну інформацію;
- виявляти самостійність у
постановці завдань та їх розв’язуванні;
- приймати обґрунтовані рішення,
розв’язувати проблеми на основі здобутих знань, умінь і навичок, брати на себе
відповідальність за отриманий результат;
- активно і зацікавлено пізнавати
світ, усвідомлювати цінність знань, науки, творчості;
- усвідомлювати важливість освіти
й самоосвіти для життя та діяльності;
- навчатися протягом усього
життя, застосовувати здобуті знання на практиці.
№ п/п
|
Тематика засідань
|
Дата
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
І заняття
Тема: Використання
змісту підручника математики 5 класу як середовища для складання
компетентнісно-орієнтованих завдань
Мета: показати, що підручник на уроках математики є середовищем, на базі наявних завдань якого можна розробити свої
завдання для формування ключових компетентностей.
Теоретична частина
Доповідь: Використання
змісту підручника математики 5 класу як середовища для складання
компетентнісно-орієнтованих завдань
Відвідування уроку математики у 5 класі «Закони
додавання натуральних чисел»
Аналіз і самоаналіз уроку
Практична частина:
а) виконання
вправ на перетворення завдань з підручника у компетентнісно-орієнтованих завдання ;
б) підготовка
завдань з метою усунення прогалин у
знаннях з даної теми.
Домашнє завдання:
a) підбір завдання з підручника в
якості основи для компетентнісно-орієнтованих завдань;
б) опрацювати
статтю
– Кривонос О.І. «Формування культури мислення на уроках
математики», «Математика в школах України», №10, квітень, 2015 рік
|
|
№ п/п
|
Тематика засідань
|
Дата
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
ІІ заняття
Тема: Компетентнісно-орієнтовані
завдання на уроках вивчення нового матеріалу в 5 класі
Мета:
Показати, що на
уроках вивчення нового матеріалу за допомогою компетентнісно-орієнтованих завдань можна створити умови для
формування понять, виведення і засвоєння формул.
Теоретична частина
Доповідь: Компетентнісно-орієнтовані
завдання на уроках вивчення нового матеріалу
Відвідування уроку математики у 5 класі «Ділення з
остачею»
Аналіз і самоаналіз уроку
Практична частина:
а) складання
евристичних схем - моделей та виділення загального орієнтиру;
б) підготовка диференційованих
завдань з даної теми.
Домашнє завдання:
а) розробити урок з використанням компетентісно-орієнтованих завдань для
мотивації навчальної діяльності;
б) опрацювати статтю
– Остапчук Л.С., Пекарська Л.В. «Формування у школярів
прийомів мислення як засіб підвищення рівня математичних знань», «Математика
в школах України», №25-26, вересень, 2017 рік
|
|
№ п/п
|
Тематика засідань
|
Дата
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
ІІІ заняття
Тема: Компетентнісно-орієнтовані завдання на уроках комплексного
застосування знань
Мета: ознайомити слухачів з причинами відставання у навчанні та формами
роботи з учнями щодо подолання неуспішності, використання компетентнісно-орієнтованих завдання на уроках комплексного застосування
знань у 5 класі.
Теоретична частина
Доповідь: Компетентнісно-орієнтовані
завдання на уроках комплексного застосування знань
Відвідування уроку математики у 5 класі «Знаходження дробу від числа»
Аналіз і самоаналіз уроку
Практична частина:
а) складання завдань
для подолання епізодичного відставання
з даної теми;
б) підготовка
диференційованих завдань з даної теми.
Домашнє завдання:
а) розробити урок з використанням елементів різних видів самостійної
роботи;
б) опрацювати статтю
– Гасюк Н.І., Хрущова О.О., Захарова З.Г. «Попередження
неуспішності – головне завдання вчителя»,«Математика в школах України», №12, квітень,
2016 рік
|
|
№ п/п
|
Тематика засідань
|
Дата
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
ІV заняття
Тема: Компетентнісно-орієнтовані завдання в якості домашнього завдання
Мета: розглянути можливі форми
компетентісно-орієнтованих завдань для домашнього завдання та залучення
батьків для їх виконання; формування громадянської відповідальності для їх
вирішення.
Теоретична частина
Доповідь: Компетентнісно-орієнтовані
завдання в якості домашнього завдання
Відвідування уроку математики у 5 класі «Розв’язування
завдань з теми «Дії з десятковими дробами»
Аналіз і самоаналіз уроку
Практична частина:
а) складання
карток первинного контролю знань та карток поточного контролю;
б) складання
таблиці до компетентнісно-орієнтованого завдання «Ремонт будинку».
Домашнє завдання:
а) розробити завдання для поточного контролю знань з теми «Дії з
десятковими дробами»;
б) опрацювати статтю
– І.В.Раба «Основні форми контролю успішності учнів з
математики», «Математика в школах України», №13-15, травень, 2018 рік
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар