вівторок, 18 вересня 2018 р.


План роботи педагогічної майстерні 
вчителів математики


Хочеш зробити світ кращим-
почни зі своїх уроків



Тема: Впровадження компетентісного підходу до викладання математики
Мета:  Впроваджувати в управління навчально-виховним процесом компетентісний підхід до навчання учнів на уроках математики.  Сформувати в учнів не тільки систему знань, умінь і навичок, а й сукупність взаємозалежних смислових орієнтацій, досвіду діяльності, необхідних для здійснення особистісно й соціально значимої продуктивної діяльності стосовно об’єктів реальної дійсності.

Компетентнісний підхід передбачає формування вмотивованої компетентної особистості, здатної:

- швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, що динамічно розвивається й постійно оновлюється;

- одержувати, використовувати, створювати різноманітну інформацію;

- виявляти самостійність у постановці завдань та їх розв’язуванні;

- приймати обґрунтовані рішення, розв’язувати проблеми на основі здобутих знань, умінь і навичок, брати на себе відповідальність за отриманий результат;

- активно і зацікавлено пізнавати світ, усвідомлювати цінність знань, науки, творчості;

- усвідомлювати важливість освіти й самоосвіти для життя та діяльності;

- навчатися протягом усього життя, застосовувати здобуті знання на практиці.









№ п/п
Тематика засідань
Дата












1.




2.


3.

4.





5.
І заняття

Тема: Використання змісту підручника математики 5 класу як середовища для складання компетентнісно-орієнтованих завдань


Мета: показати, що підручник на уроках математики є середовищем, на базі наявних завдань якого можна розробити свої завдання для формування ключових компетентностей.

Теоретична частина
Доповідь: Використання змісту підручника математики 5 класу як середовища для складання компетентнісно-орієнтованих завдань

Відвідування уроку математики у 5 класі «Закони додавання натуральних чисел»

Аналіз і самоаналіз уроку

Практична частина:
  а) виконання вправ на перетворення завдань з підручника у  компетентнісно-орієнтованих завдання ;
  б) підготовка завдань з метою усунення прогалин у     знаннях з даної теми.


Домашнє завдання:
a)     підбір завдання з підручника в якості основи для компетентнісно-орієнтованих завдань;
б)  опрацювати статтю
– Кривонос О.І. «Формування культури мислення на уроках математики», «Математика в школах України», №10, квітень, 2015 рік






№ п/п
Тематика засідань
Дата












1.



2.



3.

4.





5.
ІІ заняття

Тема: Компетентнісно-орієнтовані завдання на уроках вивчення нового матеріалу в 5 класі


Мета: Показати, що на уроках вивчення нового матеріалу за допомогою компетентнісно-орієнтованих завдань можна створити умови для формування понять, виведення і засвоєння формул.


Теоретична частина
Доповідь: Компетентнісно-орієнтовані завдання на уроках вивчення нового матеріалу

Відвідування уроку математики у 5 класі «Ділення з остачею»


Аналіз і самоаналіз уроку

Практична частина:
  а) складання евристичних схем - моделей та виділення загального орієнтиру;
  б) підготовка диференційованих завдань  з даної теми.


Домашнє завдання:
а) розробити урок з використанням компетентісно-орієнтованих завдань для мотивації навчальної діяльності;
б)  опрацювати статтю
– Остапчук Л.С., Пекарська Л.В. «Формування  у школярів прийомів мислення як засіб підвищення рівня математичних знань», «Математика в школах України», №25-26, вересень, 2017 рік







№ п/п
Тематика засідань
Дата












1.



2.



3.

4.





5.
ІІІ заняття

Тема: Компетентнісно-орієнтовані завдання на уроках комплексного застосування знань

Мета: ознайомити слухачів з  причинами відставання у навчанні та формами роботи з учнями щодо подолання неуспішності, використання компетентнісно-орієнтованих завдання на уроках комплексного застосування знань у 5 класі.


Теоретична частина
Доповідь: Компетентнісно-орієнтовані завдання на уроках комплексного застосування знань

Відвідування уроку математики у 5  класі «Знаходження дробу від числа»


Аналіз і самоаналіз уроку

Практична частина:
  а) складання завдань для подолання  епізодичного відставання з даної теми;
  б) підготовка диференційованих завдань  з даної теми.


Домашнє завдання:
а) розробити урок з використанням елементів різних видів самостійної роботи;
б)  опрацювати статтю
– Гасюк Н.І., Хрущова О.О., Захарова З.Г. «Попередження неуспішності – головне завдання вчителя»,«Математика в школах України», №12, квітень, 2016 рік








№ п/п
Тематика засідань
Дата












1.



2.



3.

4.





5.
ІV заняття

Тема: Компетентнісно-орієнтовані завдання в якості домашнього завдання 

Мета: розглянути можливі форми компетентісно-орієнтованих завдань для домашнього завдання та залучення батьків для їх виконання; формування громадянської відповідальності для їх вирішення.



Теоретична частина
Доповідь: Компетентнісно-орієнтовані завдання в якості домашнього завдання 

Відвідування уроку математики у 5 класі «Розв’язування завдань з теми «Дії з десятковими дробами»


Аналіз і самоаналіз уроку

Практична частина:
  а) складання карток первинного контролю знань та карток поточного контролю;
  б) складання таблиці до компетентнісно-орієнтованого завдання «Ремонт будинку».


Домашнє завдання:
а) розробити завдання для поточного контролю знань з теми «Дії з десятковими дробами»;
б)  опрацювати статтю
– І.В.Раба «Основні форми контролю успішності учнів з математики», «Математика в школах України», №13-15, травень, 2018 рік









Немає коментарів:

Дописати коментар