середа, 17 жовтня 2018 р.


Педмайстерня вчителів математики 2017 рік



Навчаючи інших,
ми вчимося самі.
Сенека, римський
державний діяч






Тема : Впровадження компетентісного підходу до викладання математики

Мета: Впроваджувати в управління навчально – виховним процесом компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках математики. Сформувати в учнів не тільки систему знань, умінь і навичок, а й сукупність взаємозалежних смислових орієнтацій, досвіду діяльності, необхідних для здійснення особистісно й соціально значимої продуктивної діяльності стосовно об’єктів реальної дійсності.

Компетентнісний підхід передбачає формування вмотивованої компетентної особистості, здатної:

- швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, що динамічно розвивається й постійно оновлюється;

- одержувати, використовувати, створювати різноманітну інформацію;

- виявляти самостійність у постановці завдань та їх розв’язуванні;

- приймати обґрунтовані рішення, розв’язувати проблеми на основі здобутих знань, умінь і навичок, брати на себе відповідальність за отриманий результат;

- активно і зацікавлено пізнавати світ, усвідомлювати цінність знань, науки, творчості;

- усвідомлювати важливість освіти й самоосвіти для життя та діяльності;

- навчатися протягом усього життя, застосовувати здобуті знання на практиці.




Тематика засідань
Д ДДата


















1.





2.


        3.

        4.





        5.

І заняття

Тема :
Шляхи підсилення компетентнісного  спрямування викладання
математики, наближення до життєвої практики учнів
Мета : •  сформувати навички використання на практиці алгоритмів розв’язання типових задач;
•  розвивати  уміння систематизувати типові задачі, знаходити критерії зведення задач до типових; уміти розпізнавати  типову задачу або зводити її до типової;
•  розвивати уміння використовувати різні інформаційні джерела для пошуку процедур розв’язувань типових задач (підручник, довідник, Інтернет-ресурси)

 


Теоретична частина:
Доповідь : «Шляхи підсилення компетентнісного  спрямування викладання математики, наближення до життєвої практики учнів»



 Відвідування уроку алгебри у 11 класі  «Застосування
похідної до дослідження та побудови графіків функцій»

 Аналіз і самоаналіз уроку

Практична частина :
а) підготовка завдань з метою повторення складних тем;
   б) підготовка  диференційованих завдань з метою усунення прогалин у знаннях.


Домашнє завдання :
а) розробити урок з використанням ІКТ
б) опрацювати статтю
http://4gd-pzo.lvivedu.com/uk/article/formuvannya-ta-rozvitok-zhittevikh-kompetentnostei.html





Тематика засідань
Дата


















       1.






2.



       3.

       4.





5.

ІІ засідання

Тема : Формування ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів шляхом міжпредметної координації навчального матеріалу з математики та інформатики

Мета : сприяти формуванню ключових (спеціально структурованих комплексів характеристик – якостей особистості, що дає змогу їй ефективно діяти в різних сферах життєдіяльності й належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів) і предметних (набутих учнями у процесі навчання, досвіду специфічної для певного предмета діяльності, пов’язаної зі здобуттям, перетворенням і застосуванням нового знання) компетентностей та наскрізних умінь через між предметну координацію навчального матеріалу.

 Теоретична частина :

Доповідь : «Формування ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів шляхом міжпредметної координації навчального матеріалу з математики та інформатики»


Відвідування уроку алгебри у 11  класі «Розв’язування логарифмічних рівнянь і нерівностей»



Аналіз і самоаналіз уроку

Практична частина :
а) складання завдань для поточної перевірки знань з даної теми;
б) складання завдань для  диференційованих груп.


Домашнє завдання :
а) скласти завдання для тематичного контролю з теми  «Показникова та логарифмічна функція»
  б) опрацювати статтю  Кривонос О.І. «Формування культури мислення на уроках математики», «Математика в школі», №10,  квітень 2015 р.

п/п
Тематика засідань
ДДата

















    1.



     2 .   


     
     3.

   4.

4


     5.





ІІІ засідання

Тема : Інформаційно -комунікаційнійні технології як засоби та методи формування предметних компетенцій у процесі вивчення математики

Мета : сприяти формуванню здатності особистості до визначення інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею в усіх її формах та представленнях, опанування навичками діяльності стосовно інформації в навчальних предметах і освітніх галузях, а також у навколишньому світі, пошуку, аналізу та відбору необхідної інформації, її перетворення, збереження й передачі, володіння сучасними інформаційними засобами та інформаційними технологіями.


   Теоретична частина  :
Доповідь: «Інформаційно -комунікаційнійні технологіі як засоби та методи формування предметних компетенцій у процесі вивчення математики»

 Відвідування уроку  алгебри в 11 класі «Обчислення площ плоских фігур. Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач».

Аналіз та самоаналіз уроку

Практична частина :
а) створення слайдів з відповідними завданнями до уроку;
б) складання завдань для поточного контролю знань з даної теми.

Домашнє завдання :
а) скласти «експрес – тести» для поточного контролю знань з теми  «Обчислення площ плоских фігур».
  б) опрацювати літературу :
- http://mathab.com.ua/konsultaci%D1%97/viznachenij-integral-obchislennya-ploshh-praktichni-zavdannya.html







п/п
Тематика засідань
Дата


















1.




.  2.


3.

4.






5.






ІV засідання

Тема : Формування математичної компетентності у старшокласників



     Мета: показати, що формування математичної компетенції сприяє значному інтелектуальному розвитку особистості, формує абстрактне мислення, здатність до самооцінки та саморефлексії, критичне ставлення до подій, ситуацій суспільного та особистого життя та уміння визначати власну позицію.

     



Теоретична частина  :

Доповідь : «Формування математичної компетентності у старшокласників»


Відвідування уроку     алгебри у 11 класі «Повторення. Розв’язування тригонометричних рівнянь.»

     Аналіз та самоаналіз уроку

Практична частина :
а) складання диференційованого домашнього завдання до даної теми уроку;
б) складання завдань для поточного контролю знань з даної теми.

     Домашнє завдання :
а) підготувати тестові завдання до даної теми;
б) опрацювати літературу :

- І.Я. Сафонова. Формування математичної компетентності у старшокласників. irbis-nbuv.gov.ua/.../cgiirbis_64







Немає коментарів:

Дописати коментар